Τρίτη 27 Αυγούστου 2013


Θα βρείτε το βίντεο σε αυτό το link:
http://www.youtube.com/watch?v=Z-ivHDoMSN8

ΣΠΑΣΕ ΤΟ ΑΓΓΕΙΟ

                                           E-                          C
Σπάσε το αγγείο γι' άλλη μια φορά
                                                           A-                      D
Κάνε μου μέσα μια νέα καρδιά
                                                  E-                                       C
Πάρε αυτά τα χέρια που ήταν τόσο αργά
                                               A-                                  C    D                           E- D A- C
Να ετοιμαστούνε, υπάρχει πολλή δουλειά

                                                     E-                                C
Βάλε μου μέσα μια δυνατή φωτιά
                                                      A-                                          D
Που θα με παίρνει απ' την προσωρινότητα
                                                      E-                              C
Για να κοιτάξω πιο πέρα από μας
                                                                A-                          C D     G D A- C 
Σε έναν κόσμο που πονά


                                                   G                                            D
Δώσε μου την αγάπη που σ' έφερε εδώ
                                                    A-                                      C
Στη γη για να πεθάνεις, σε πήγε στον Σταυρό
                                                    G                                         D
Δώσε μου τα μάτια που πλήθη έβλεπαν
                                                      A-                                   C
Δώσε μου τα χέρια που πάντα έδιναν


                                                                     A-   D                 E-
Την καρδιά Σου δώσε μου
                                                                       A-  D                E-
Την καρδιά Σου δώσε μου


Είναι τόσο εύκολο να απορροφηθούμε στην καθημερινότητά μας και να ξεχάσουμε ότι είμαστε εδώ για να φέρουμε φως σε ένα σκοτεινό κόσμο. Ας ζητήσουμε να σπάσει η καρδιά μας για αυτά που σπάζουν την καρδιά Του. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου