Κυριακή 28 Απριλίου 2013


Εάν αυτή τη στιγμή βρίσκεσαι σε μια θύελλα, μη φοβάσαι. Γιατί Αυτός είναι μαζί σου και κρατάει τα χέρια σου! Θα βγεις από την άλλη μεριά ακόμα πιο δυνατός.

ΣΤΗ ΘΥΕΛΛA
                                                            F                             C                                                                  
Οι σκέψεις μου, οι δρόμοι μου
A#                      F 
Όλα ήρθαν στο κενό
      F              C                       A#              F            
Κάθε τι γύρω μου με οδηγεί να σε βρω
         G- A#                                       F
Είσαι μαζί μου, ακόμα κι όταν δεν νιώθω
                                            
                                              F              C               A#                             F
Έπεσα, πόνεσα, μα ακόμα Εσύ με κρατάς
       F                            C              A#                       F          
Τα χέρια Σου πιο δυνατά, ακόμα κι απ' την θύελλα
                G-    A#                                     F
Είσαι μαζί μου, τίποτα δεν θα φοβηθώ

                                                        F                                      C
Είσαι η σκέπη μου στη θύελλα
G-                      A#
Καταφυγή στη φουρτούνα
F          C
Όταν κύματα με χτυπούν
G-                             A#
Τα χέρια μου Εσύ κρατάς

                                                                      F                         C
 Είσαι η σκέπη μου στη θύελλα
G-                     A#
Καταφυγή στη φουρτούνα
F       C
Όταν κύματα με χτυπούν 

G-                           A#
Θα με σηκώνεις πιο ψηλά
                     F
Απ' την καταιγίδα
                                                 C                                A#                                         
Θα με σηκώνεις πιο ψηλά 
                 F
απ' την καταιγίδα
                                             
                                                  C                              A#                           F
Κανένα όπλο του εχθρού δεν θα ευοδωθεί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου